Genel olarak bence fiyatından ötürü 3 aylık igne tercih ediliyor 70 lira gibi bir fiyatı var. Adetten kesileceksiniz deniliyor vücut alışana kadar uzun süren kanamalar ara lekelenmeler oluyor herhalde..benim ilk 3 aylık ignem ikincisini 4 ocakta vurulcam..nispeten 1 aylık iğnenin daha az kötü etkili olduğu söylendi bana onun fiyatı da 270 lerdeydi