Merhaba güzel anneler. Ben üçüzlerimi 23 gün sonunda kucağıma aldı evime getirdim çok sağlıklılar ama şöyle bi sorunumuz var biberonu çok güzel emiyorlar ama göğsümü tam olarak tutamıyorlar 32+2 gün doğdular hemşireler çok normal olduğunu söyledi. Birde göğsümün ucu biraz büyük o yüzden de tutamıyorlar. İlerleyen zamanlarda tutarlar mı acaba. Böyle birşey yaşayan var mı?