iremsarp merhaba burada daha önce başına gelmiş bir hanımefendiden aldığım bilgi sonrası azarbeycanlı bir nöroloji doktoruna videoları gönderdim. Benign tonic upgaze diye bir tanı koydum kendimce ve bana doğru teşhis koyduğumu zamanla kaybolacağını söyledi. Ve 2 hafta sonrasında tamamen geçti çok şükür. Eeg çektirecektim ama geçtiği için doktorum boşuna ızdırap çektirme dedi. Ama şuan 9 aylık olduk ve babıldama yok. Bu nedenle yine korkmaya başladım Nörolojik bir problem olabilir diye. Mutlaka doktora götüreceğim bu hafta