Hndsmom 16.15 geçe kapıdan daha girerken hemşire bitti kapatıyoruz diye geri çevirdi. 17.00 de kapanmıyor mu bu sağlık ocakları ben yanlış mı biliyorum cidden merakımdan soruyorum
fadikada Hndsmom 08:00-17:00 çalışma saatleri şikayet edin böyle bir şeye hakları yok kafalarına göre mesai saati belirleyemezler