slcn68 sirke ise yarasaydi kimse doktora gerek duymazdi. Bebeginizede bulascak onada sirke sürmeyi mi düşünüyorsunuz bu durumda. Uyuz çok tehlikeli ve çok bulaşıcı evdeki herkese bulaşır kısa zamanda doktora gidin bebege ayrı size ayrı losyon verir evdeki herkesin kullanması lazım. Giydiğiniz eşyaları çarşaf nevresim ne varsa en az 60 drcede yıkayın. Biz ailece uyuz olduk 3 gün losyon kullandık 4.gun bitti.