Vera094
D vitamini ve B12 eksikliği bende de var. B12 için iğne kullandım şuan aylık kutuya geçtim. Hâlâ da düşük olduğu için ekstra hap verdi. Bevit-b12 kullanıyorum.
İğne olarakta, Dodex 1cc. 5 ampul kullanıyorum.
D vitamini içinde, D-colefor 20.000 i.u yumuşak kapsül onun içinde bunu kullanıyorum.