Dün bir arkadaşımın evine misafirliğe gittik başka bir arkadaşını daha çağırmıştı iki tane çocuğu vardı kadının. Biz sakin sakin otururken kadinin kızı bir anda bağırmaya başladı Ben içeride çay dolduruyordum oğlum arkadaşının kucağındaydı ve bir anda ağlamaya başladı çok korktuğunu ve sıçradığını tahmin edip hemen yanına gittim kucağıma aldım ve sakinleştirmeye çalıştım tam bebeğim sakinleşti derken kız ikinci kez tiz bir çığlık attı ve Oğlum yine kucağımda çok korktu ve sıçrayarak ağlamaya başladı bu sefer susturamadım çok fazla ağladı katılma derecesine geldi. Sssiz ve karanlık bir odaya geçip onu sakinleştirmeye ve Uyutmaya çalıştım yarım saatin sonunda anca sustu ama Misafirlerin yanına çıkmaya korktum tekrar aynı şekilde korkacak diye. Çocukların normal oynama seslerinden, konuşmalarından, çığlıklarından korkuyor bebeğim. Kendi evimizde Yalnızız bütün gün sessiziz bu yüzden mi kaynaklanıyor? Genelde çocuğumu sosyalleştirmek açısından misafirliklere gitmeye çalışıyorum elimden geldiğince ama çoğu girişimim bu şekilde sonuçlanıyor. Ne yapabilirim çocuğumun sese alışması için ne yapabilirim????? Bebeğim 5 aylik bu durum ne kadar sürer??