Merhaba, bebeğimin kilo alımı ve bezleri iyi. Üst sınırdan kilo almış. Çiş, kaka gün boyu olması gerektiği gibi. Ama bebeğim memeden ayrılınca ağlıyor ve emmeye devam etmek istiyor. Çok üzülüyorum öyle olunca. Doktorum aç olduğunu mama takviyesi vermemi söyledi gerçektenden de mama verince uyuyor ama hazmı zor olduğu için diyenler var, içim rahat değil. Her emzirmede böyle neredeyse yatırdığım an gözleri açılıyor, sadece mememde uyuyor. Emme süresi çok uzun ama sürekli aktif emmiyor. Sütü ağzında biriktiyor hatta bazen. Çok kafam karışık ve üzgünüm emzirme danışmanım kesinlikle mama vermememi söyledi. Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim