Kendi kızımı başkaları kızım kızım diye sesleniyorlar yani neden öyle seviyorlar sinir oluyorum bu normalmi yoksa ben sinir olduğum içinmi banamı anormal geliyor ben şahsen kimsenin çoçuğunu kızım veya oğlum diye çağırmam ve öyle hitap ederekte sevmemde yani 😏sizin çoçuklarınızıda öyle seven varmı