Kızlar merhaba kafamı çok meşgul eden ve son zamanlarda üzüldüğüm bir konu var. Bebeğim 7 aylık oldu ama hala oturamıyor doktora götüreceğim ama var mı bu durumu yaşayan bebeği geç oturan normal bir şey mi yoksa gelişiminde mi bir sıkıntı var yazın lütfen 😥