waffle-seven-anne melegininannesi38 valla kuzum oyle gecen bi yazı okudum cok dogru diyoki annligin ilk 40 yili zor ından sonrasi kolay diyordu 😂
demirkaan EliS_ hahahahahha aynen öyle yani doğduğundan beri zaten huysuz uyku muyku yok aman 3 aylık olsun aman bi 4 aylık olsun Diyorsun bi geliyorsun bombok 😂😂😂
melegininannesi38 waffle-seven-anne aynen öyle canjm gerçekten çok zor ama bi o kadar da güzel bisey Rabbım.isteyeb herkeze anne olmayı nasip etsin