Bebeğim iki aylıkkenden beri sindirmeden direk sütü kusuyor doktor kültür testi kan testi karın ultırasonu hepsine baktı sorun yok şükür ilk önce reflü diye aptamil ar mama önerdi ona başladık 15 gün kadar kesildi sonra yine o mamayı bile kusmaya başladı bu sefer gastostros baby ve maflor plus ikisini kuallanmaya başladık yine iyi geldi dedik 15 20 gün sonra yine kusmaya başladı bebeğim direk ağzına geliyor dolu dolu sindirmeden kusuyor bu sefer çocuk gastroenterolojisine yönlendirdi bu durumu yaşayan var mı ilk muayeneden endoskopi mi yapıyorlar kızlar