2 buçuk aylık bebegimin vücudunda isilik tarzı bir şeyler çıktı foto yükleyemiyorum süt alerjisinden şüphelenmişti doktorumuz yeşil köpüklü kakadan dolayı o zaman bu tarz şeyler yoktu yüzünde 1 haftadır süt ürünleri de tüketmiyorum . Kaka da düzelme yok çok hala ishal gibi . Bir de bu vücudundakiler çıkınca iyice panik oldum . Süt ürünleri tüketirken bile böyle bir şey yoktu vücudunda nasıl fotoğraf yükleyebilirim ?