Cevizadam Arkadaşlar kitap olsun konuşmak olsun hepsini yaptım dr a mı götüreyim korkuyorum otizm falan olur diye komut anlayış hepsi güzel tek sıkıntı konusmamasi
Aslananne1 Cevizadam benimde 19 aylik oğlum öyle komut alıyor ismine bakar çok şükür diğer gelişimleri hepsi çok iyi 🙏sadece konuşmuyor 3 kelimesi var baba dede mama 🤦♀️
sevvgi Cevizadam korkma canım, bazı çocuklar geç konuşur ve yardıma ihtiyacı vardır bunun için, doktorla görüş güzel ve doğru bi yol alırsınız. bu arada ekran varsa izletme ve akranlarıyla bir araya getir.
Fatmaana Cevizadam içinsin rahat etsin götür doktora benim kızımda 17 aylık olacak konuşmuyor 18. Ayı bekliyorum
Aslananne1 Cevizadam otizm li olsaydı babildama bile olmazdı onlar hiç konuşmuyor sadece konuşmuyor diye otizm olmaz komut alması lazım ismine bakması lazım bu gibi şeyler daha önemli
Aslananne1 Cevizadam sadece konuşmuyorlar oda bazı çocuklar geç konuşuyor tek büyüyor sa onunda dezavantaji olabilir kalabalık ortamda büyüyen ne bilim nene dede ye gidip gelen kuzenlerle buluşan çocuklar daha sosyal dha hızlı konuşuyor benim oğlum tek büyüyor yanımızda hiç kimse yok baba sabah gider akşam gelir çocukla iletişimde olan bir benim haliyle geç konuscak bnde ilgileniyorum ama ev işleri falan derken biraz aksiyor
balkaymak__ Cevizadam kaç kelime var ? Ekrana bakıyor mu ? 13 aylıkken doktor kontrolüne götürmüştüm en az 5 kelimesi olmalı demişti doktor sizde bi götürün bence