Kızlar 19 aylık şuan hasta ağır atlatiyoruz kovid tarzı bı hastalikmis ateş yüksek dün acile götürdüm ilaç aldık 2 3 tane ilaç var işte bide kabız olunca kabızlık gidermek için ilaç vermek zorundayım poposu çatlak ama artık oyunla vs icirdikce iciriyodum yoksa zaten siringayla zorla iciriyorum icmiyo ateş düşüp yukseliyor öyle olunca sürekli zaten içirmek zorundayım varmı fikir önerisi olan ya