Akşamdan evi topluyorum. Bulaşık asla bırakmam.Balkonu yıkar.Çamaşır attıysam akşamdan asarım.(sabah balkona güneş vurduğu için akşamdan seriyorum) Sabah kalkınca da kahvaltı, bulaşık,lavaboları yıkıyorum.Sonra çocuklar oyun oynarken çamaşırı katlayıp, yerleştiriyorum.Onlar meyve ya da kuruyemiş yiyorlar o arada büyük oğlum boyama yapar.Bende oda oda toz al,süpür, yapıyorum.Ocağa çorba koyup evi siliyorum.1 gibi büyük oğlumu kreşe bırakıp geliyorum.Küçüğü uyutuyorum.Sonra kahvemi içip,dinleniyorum.Kalkınca da küçüğü doyurup evden çıkıyoruz.Yürüyüş yapıyoruz.Sonra abisini kreşten alıp parka geçiyoruz.1/1 buçuk saat oynuyorlar.Eve gelene kadar 6.5 oluyor.Banyo yaptırıp,karınlarını doyuruyorum.8 buçuk en geç 9 gibi uyuyorlar.Sonra kitap,müzik takılıyorum.