Sak944 Merhabalar evolvia mama kullanıyorum acaba memnun musunuz yada önerdiğiniz başkaca mama var mı aptamil comfomil almıştık onu sevmedi
Ayseguloprl Sak944 bende aptamil kullanıyorum başından beri sütüm yetmemişti ve aptamile başladık 9aylık hala devam
nursenbaris Butterfly22 bizde bunu kullandık ne gaz yaptı ne kabızlık. bazı mamalar ağız kokusu da yapıyormuş bizde oda olmadı hiç
Sak944 Bedis- biz bir kutu golden goat tükettik ilk doğduğunda ikinci kutuyu da aldık fakat sindiremediğini fark ettik gaz sorunları oldu sizde oldu mı
Sak944 zhr0624 evolvia mamaya geçtiğimizde doktor az kilo almış dedi ama bu mamada hiç sorunuz olmadı yani gaz problemi falan yaşamadık
fma Sak944 evolvia kadar kötü kokan mama görmedim. Bi hafta kullandım çocuk kustuğunda ne kadar yıkasam da kokusu gitmiyodu şimdi bebelac gold kullanıyorum gayet memnunum
Bedis- Sak944 Biz bütün mamalarda gaz sorunu yaşadık ama sadece bunda yaşamadık bunu daha iştahlı içiyor bir de