Merhaba anneler benim en kucuk oglum 7 aylik ve dogustan kromozom bozuklugu var genetik rahatsizlik ve dogdugundan beri inmeyen tetisleri vardi doktora goturdum 6 aylik oldugunda gtr tekrar dedi ve goturdum usg cekdiler bakdilar yumurtaliklar karnindaymis kasiklara inmemis ve bir tanesi yok dencek kadar kucukmus digeride digeride gene kucukmus ama digeri kadar degil 11 aylik oldugunda getirin dedi ameliyat etcez dediler kasiklara indirme sansi varsa dedi birini indircez bir sekildd ama pek umitli degilim dedi yumurtaliklari alincak cok korkuyorum boyle bisi yaşayan varmi