ferideakdkdkf emziriyordum başta sütüm yetersiz diye mamada verdirmişti doktor ama sol göğsümü emmiyordu bende onu sağıp veriyordum. Göğsünüzü sağın sürekli sütünüz azalmaz böylelikle sağdığınızı da verirsiniz unutmasın göğsünüzü de emzirmeye çalışın gene hep biraz uğraştırıcı yorucu bir süreç ama geçiyor gerçekten ne kadar beslenirse o kadar atar vücuttan çünkü idrarla atılıyor. Ten teması yapın işe yarıyor oda göğsünüze alışır biraz daha