aylizbebe Bende normal doğum yaptım dikişler düşerken daha çok acıyor yada bende öyle oldu 🤷🏻♀️ Şuan 43 günlüğüz aynı şeyleri bende yaşadım haftada 1 banyo yapabiliyordum, bebeğim ağlayınca bende ağlıyordum, eşim akşam 10 da evde oluyordu hiç yardım edemiyordu bana çok şükür hepsi geçti herşey düzene girdi. Sabredin zamanla herşey düzene girecek.