idil627_ elif949494 kızım az kilo alan bır bebek 4 aylıkken doktor kontrolüne gıttıgımde 6 kilo olmuştu doktor iyi güzel olması gerekenı yakalamış demişti 6 aylık oldu saglık ocagına gıttık 7 kılo çıktı ebe bırsey demedı
Unicorn67 elif949494 bize doktor 7 kiloya fazla dedi 4.ayda gayet normal bence 5. Ayda bizde tadimlara basliycaz
2prensannesi__ elif949494 benim bebegim 4 ay 7 günlük 6700 kilosu ebe normal kilosu 400 gr veya 700 grm arasi alir bu aylarda dedi 3300 doğdu hastaneden çıkarken 100 gram verdi bence maşallah kilosu gayet iyi