Kızlar 27 aylık olduk ha şimdi ha bu ay derken sağlık sorunları vs girdi araya bende devam ettim aslında niyetim kış ayı bitsin bahara doğru diye ama artık benim gece uykularım kalmadı gündüzleri bi şekilde emzirmedim ama zorlayan gece oldu şimdi emmek için geldi ben taş aldım onu ıslattım 2 gögsümede sürdüm uzandım :) oğlum koşarak geldi süt dedi memeyi açarken çok üzgün bi şekilde verdim ağzına almasyla tükürmesi bir oldu sanırım acılığı ağzını yaktı bende ne oldu oğlum dedim tükürdü 🥹 gel ağzını yıkayalım dedim gittik yıkadık ama vicdanım sızladı resmen . Hadi gel oğlum süt iç dedim hayır dedi gelmedi neyse mantığım bıraksın diyorm kalben devam ama yoruldum artık uykusuzluktan
İnşallah bidaha gelmez. Emmeye