T-24 şöyle soylıyım kötü kokmuyor öyle ama aşırı ama aşırı cilt kuruluğu yapıyor doktor da soylemisti. benim esim oldu mesela kwellada kullandik esime. Bizde garanti olsun diye sürmüştük. kontrole gittik eşimin kaşıntıları baya azalmıştı doktor baktı baya bi geçmiş duruyor ama iyice garantiye alalım 3 gün de bu verdiğim karışımı sur dedi. Keşke hiç sürmeseydik kuruluktan eşim iyice yara yaptı heryerini. Nemlendirici falan aldım toparlayana kadar canımız çıktı . Bitmişti çok şükür ama kwellada başlı başına yeterliymis yani hem kurulukta yapmıyor asla. Ama karışım içinde kükürt olduğu için cildi tahriş ediyor biraz malesef. Mutlaka nemlendirici kullanın uzun süre . Cok geçmiş olsun