Cnscns2309 Kızlar eşim rahatsızdı o iyileşti şimdi bende boğaz ağrısı halsizlik baş ağrısı var. 3 aylık bebeğim var maskeyle emziriyorum onun dışında ne yapabilirim ? Hasta olup bebeğine bulaştırmadan atlatan anne varsa yardımmm
BENOYLEUYGUNGORDUMM Cnscns2309 maske takıyormuşsun zaten ama biz anneler bebekle yapışık gibi olduğumuz için geçmeme ihtimali çok zor biz de sıradan hasta olmuştuk. Sonuçta aynı evin içinde soluyoruz. Bebeğin vakit geçirdiği odayı sık sık havalandıranilirsin
Alerjikrinit Cnscns2309 covid olmuştum sadece c vitamini içmiştim. Maske ve el yıkayarak emzirdim zaten antikorların sütle geçiyor ona maşallah daha 15 günlüktü ama hiçbir şey olmadı
falconsw Cnscns2309 2 kez grip oldum maske takmadım bulaşacaksa her türlü bulaşır diye düşünüyorum ve çok şükür bulaşmadı inş sizinde bulaşmaz .
churchil Cnscns2309 geçen hafta ben de öyleydim grip gibi. Boğaz ağrısıyla başladı kulak ağrısı hapşırık tıksırık 😂 hiç bişey yapmadım. 5 gün falan öpmedim kızçeyi bide pastil kullandım boğaz ağrısı için o kadar. Geçti çok şükür bebeğe de bişey olmadı
BENOYLEUYGUNGORDUMM Cnscns2309 salgın var canım benim 5 aydır sürekli hastanelerdeyiz. Böyle böyle büyüyecek bebeklerimiz öyle avutuyorum kendimi
Alerjikrinit Cnscns2309 tablet şeklindeydi böyle kahverengi şişede hatırlamıyorum 2 sene oldu. Eczaneye emziriyorum derseniz ona göre verir
churchil Cnscns2309 inşallah geçmez bebişe ☺️ en yapabileceğiniz şey tükürük bulaştırmamak. Başka yapacak bişey yok maalesef çünkü analıkk 🥲
Nacikkk Cnscns2309 illa geçecek diye bişey yok canım bende emzirirken hasta oldum maske takıyordum sürekli ellerimi yıkıyordum ve havalandırıyordum maşallah bebeğime geçmeden atlattım daha çok küçük seninki daha iyi çok fazla kucağına almazsın
blgeblk Cnscns2309 Benim durumumla birebir konunuz. 3 aylık bebeğimle ikimizde hastayiz benim dun aksam halsizlik ve oksurukle başladı sanırım soguk aldım bebeğimde öksürük ve hıriltı var inşallah ciğerlere inmeden atlatır. Aranızda antibiyotik kullanan yada mecbur kalan var mı (bebeği oçin)
Mucize1309 Cnscns2309 maske ile devam edin sakın aynı odada iken çıkarmayın bide sıcak suda ballı limonlu karışım yapın için bol bol günde 2 kere falan parol içebilirsin birde tavsiyem bol su iç 3 litreden yukarı hastalığını idrar ile atarsın canım geçmiş olsjn