ebrualp Ben alırken yenidogan aparatinida aldığım için 220 liraydı ama yenidogan aparatsiz daha ucuz. Ben dediğim gibi aldiğimda yenidogan aparatı ile annemle denedik hoşumuza gitmedi belki de biz beceremedik. Sonra 3 aylık gibi deneyeyim dedim, 3 aylıktan sonra sanırım yenidogan aparatı olmadan kullanılabiliyordu. O zaman begenmedi oğlum. O günden sonra kullanamayacagimi boşuna aldigimi düşündüm. Geçenlerde 5. Ayın sonu gibi bi daha deneyeyim dedim ve hoşuna gitti. Ondan sonra sağlık ocağına yakın yerlere kullanmaya başladım. Uyuyo bakiniyo kanguruda. Gayet mutlu :)