Ozgenur45 bizde yapalı 10 gün olcak yaptrmaz olaydım tabi asının sucu yokta ben kızıyorm kendme kızmın haff kırgınlıgı varmıs farkedlmcek derecede kızamık asısı olduk cuma gunuydu cumartsi geip olarak uyandı sapasaglam kızm 10 gündür grip okdueuyo burnu yıkanıyo nefes alamıyo antbyotk kullanıyorz cgerlere indi enfeksiypn okdar sinir oldumki kske o gün hiç gitmeseydm vucutta binrahatszlk barsa ası onu tum vucud yayıyorms doktor oyle soyledi cpk ama cok üzüldüm hep pişman oldm ben ama işk kz yasadm boyle biseyi inşallah kontrol gününe kdar hiç biseyi kalmaz kızımın 😥