agustosta Lvnya bwnim de 4 aylık aynı hiçbişey yok burun temizlenip akması sağlanacak yoksa. Tıkalı kalırsa ciğere iner dikkatli olun
vtn34 Lvnya Arkadaşlar ben bu tür durumlarda bal sarımsak limon karışımı yapıp kendim yiyorurm 10 dk sonra bebeğimi emziriyorum..iyileşme sürecimiz daha kısa sürüyor 2 günde iylestgimizi hatırlıyorum..
Lvnya Lavinkus nkizilates Alyaammm agustosta Doktor viral enfeksiyon almıs dedi ortalıkta rsv virisü yok oda olabilir cok basndasınız serum fizyolojik ile burnunu temizleyin öncesinde serumfiYoloji ile burnunu yumuşatın dedi cok sükür iyileşti
Alyaammm Benim kızım da olmuştu. Yapacak çok bir şey yok. Bol bol burnunu açmak. Nebuluzator de kullanabilirsiniz. Ama sarımsak bal limon kürü yapıp bol bol yiyip emzirmeyi deneyin isterseniz. Geçmiş olsun. 🌸