minikoglummmmm benşm bebeğim 6 ay 25 günlük 10 gün önce hırıltıdan nefes almakta zorlanıyotdu geceleri doktora gittk bronşiout dolmus viğerine şnmiş dedi evde hava basladık ve antibiyotik eger kş gerilemezse yatıs yapıcaz dedi senınkı cok daha küvük oldugu için direk yatıs yapmıslardır hıc korkma bende cok korktum cok üzüldüm ama asırı bşr salgın varmıs cok dikkat etmek gerekşyor birde rsw diye bir virüs varmıs sürüntü sekılde o testı de yapıyorlar cok fazla benek hasta ve yatıyormus hastanelerde doktorumuz bizzat söyledi merak etme toparlayacaktır ama ilk bebek olumca insan ister istemez panik oluyor senı rahatlatıyorum ama basında beklemekten uyku uyumadım fakat atlattık üzülme isterim toparlanacaktır ama sonraki süreçtede dikkatli olmalıyız