Birincisi aşı karşıtı değilim, olsam devletin aşılarını yaptırmazdim bebeğim 3.ncu ayına girecek. Ben özel aşıları yaptırmadım diyorum. Ki bu da ebeveynin kararına bağlı. İnanilmaz bir toplum var. Saldırmayı, hedef göstermeyi, ön yargıyı, sui zani o kadar seviyoruz ki.. Hiç bir anne bebeğinin sağlığının bozulmasını istemez. Siz de istemezsiniz. Kimseyi de yanlış yönlendirme yapmıyorum, benim dememle kimse vazgeçmez merak etmeyiniz..