Merhaba sevgili anneler. Kızım 4 aylik. Ve bu aralar emiyor ve belli bir süre sonra memeyi birakip ellerini emmeye başlıyor sonra konuşuyor falan acaba doyuyor mu yoksa aç mı emin olamadım lütfen yardım edin. Bir de bu ay daha çabuk doyabiliyorlarmis hani kisa sürede. Ve su an cidden eskiye nazaran daha kısa sürede memeyi birakip ellerini alıyor acaba aç mı doyuyor mu lütfen birileri yardım etsin. Aç olsa ağlar durmaz diye düşünüyorum konusuyor ama. Ve sonra memeyi verince tekrar alıyor bı iki çekiyor sonra tekrar ellerini alıyor. Diş cikarma belirtileri olabilir mi ?