Hanımlar kızım daha üç aylık ama ben bir ay sonra hiakye kitapları okumak istiyorum onlarla haşır neşir olsun istiyorum internete baktığımda 1. Sınıf hikaye kitapları vs var onlardan alsam çok mu büyük kaçar. La fonten kitapları mesela. Bu cırt virtlilar ben hoşuma gitmedi. Böyle konuşması bol olan bir kitap olsun istiyorum.vok mi erken onlar için?