iyiki belirgin bı agulama benimkinde de yok , başını da tam tutmuyor ama çabalıyor,yüz üstü ben de yatırıyorum ama direk ağlamaya başlıyor, onunla aynı seviyeye gelip ben de yüz üstü yatmış gibi yapıyorum ama çok da işe yaramadı,ben sırt üstü yatıp onu da yüz üstü göğsüme koydum bugün biraz daha iyiydi