Herkese merhaba 🌸
Nasıl gidiyor güzel anneler. Bizim bebiş kolik neler çekiyoruz neler çok zor geçiyor siz neler yapıyorsunuz bebişler neler yapıyor ben yüz üstü bırakmaya çalışıyorum yastıkla destekleyerek ama ağlıyor sevmiyor nasıl olacak hiç bilmiyorum henüz agulama da olmadı sizinkiler neler yapıyor neler yapabiliriz gün içinde uyanık kalma süreleri neler bizimki uyanıkken sürekli ağlıyor saatlerce 😔