semosderler ZmrtDila benim kızım 2,5 aylık başladı eller hep ağzında sütten hemen sonrada yapıyor bu süreçte ellerini tanımaya çalıştığı için normal olduğunu ellerini ağzından çekmemem gerektiğini okumuştum o yüzden müdahale etmiyorum
jap ZmrtDila ellerini keşfediyo. Bundan sonra eli ve eşine aldığı herşeyi ağzına götürcek. Engel olmayın :)
kadirkerim semosderler bizde öyleyiz dilini öğrendi sanırım sürekli dili dışarda ellerini yada ağzına değen herşeyi emmeye çalışıyor açlıktan değil ama bu bebeklerin hem keşfetme hemde kendini rahatlatma hareketiymiş. Bazen elini öyle sesler çıkararak emiyorki çok tatlılar bebek onlar daha
semosderler kadirkerim evet ne bulursa atmaya çalışıyor bazen benim elimi de kapıyor da hemen çekiyorum , aşırı tatlılar ya
poyrazarelinannesi Elleri temiz olsun ama sakın engel olmayın annesi. Elleriyle ağzının sınırlarını keşfediyor. Kendisini ek gıdaya hazırlıyor minnoş.