Buket57 ilk kizimda ayri yapardim ama 2.kizimda evdekilerden veriyorum kendimize ne yaparsak,zaten asiri salcali yada tuzlu yapmiyoruz, herseyi yiyor.buyuk kizim 4 yasinda nihut fasulye yemeye basladi,ama kucugum 1 yastan beri yiyor severek.yani demem o ki.ayri yapinca yemek seciyor,tatsiz tuzsuz ve haliyle bazi yemekleri sevmiyorlar,ama siz ne yerseniz verirseniz cocuk da oyle herseyi sever.tuzu ve salcayi abartmadan yaptiginiz surece,ve kaliteli yag kullaniyorsaniz ayriya gerek yok