Zlhaanne Benim bebe 3 gündür öğle uykusunu 1 saat öne çekti 11.30 da uyur oldu 2-2 .30 saat uyur akşam 9da uyur gecede milyokez uyanır sizin nasıl ya
Atlasligunler Zlhaanne 8 buçukta ben uyandırıyorum. Öğlen uykusuna 12. 30 da uyuyor 1 buçuk saat sonra yine ben uyandırıyorum. 10 buçuk gibi de gece uykusuna geçiyor. Genelde gece sadece 1 defa kalkıyor
Damlafatma Zlhaanne benim de kızım 15 aylık gündüz 2 saat uyuyor gece çok fazla uyanıyor yarım saatte bir gibi. Öğle uykusunu 1 saat yaptım iki gündür yöne çok uyanıyor hiç bir şey değişmedi
Zlhaanne Atlasligunler yine uyudu 3 saate yakın gece yatmıyor gündüz alıyor uykusunu uyandirincada çok huysuz oluyor
Damlafatma @“Zlhaanne”#p29064645iki hafta önce tam doktor dört azı dişi de kabarmış demişti hala patlayan yok uzun sürüyor galiba azılar. Ben emzirerek uyutuyorum acaba memeye mi çok alıştı diyorum
Zlhaanne Damlafatma olabilir burada çok okudum memeye alışıp gece sürekli meme isteyen bebeleri benimki 4 aylıkken bıraktı emmeyi ama yine çok kalkıyor bizim 1 aydan fazla sürdü biri patlamış bin şükür Rabbime fark ettim üstteki