Oğlum beş aylık. Sabah sekizde uyandı hala uyumadı, uyutamıyorum. Normalde memede uyur gündüz uykuları da gece uykusu da problemli. Rutin oluşturmaktan falan hiç anlamadı asla etki etmedi. Normalde de pek ağlatmam tık dese yanındayım ama sanırım artık daha bilinçli ve bunu kullanıyor. Kucağımda dalınca yerine koyayım diyorum gözleri fal taşı gibi. Kucağımda uyusun tek uyusun da dedim o da on dakikayı geçmiyor. Dalamama problemi mi başka bir sorunu mu var anlamıyorum. Bu arada bazen okuyorum bebeğim uyumuyor dedikten sonra gündüz bi saat uyudu da falan diyorlar. Cidden uyumadı yani yarım saati bırakın onbeş dakika bile yatmadı. Evime eşime hepsini geçiyorum kendime de verimli değilim. Bebeğime verimli olamamaktan korkuyorum nasıl düzelecek bilmiyorum sürekli dikkatim dağınık, sütüm azalıyor çok yorgun hissediyorum. Yakınımda da kimsem yok. Uyumuyor uykusuz kalıyor gözlerini ovuşturup ağlayıp duruyor kendisi perişan oluyor. Eşim çok bakar oğluma allah razı olsun ama artık o da yıprandı beş ay bitirdi bizi ya üç ay kolikti o bitti huysuzluğu kaldı bilen bi akıl versin lütfen