TSB34 gerçekten takılma bende aynısını doktora demiştim deneyelim bakalım ağzını burnunu kapatırmı demişti denedi asla yüzünü koymuyor yere sağa sola çevirdi ozamanda bebekti daha gece bile yatırdım hepsini öyle başında falan beklemedim çünkü gördüm refleksini sadece yastık falan kullanma yinede ben hep yastıksız yatırdım büyüyene kadar baş ucunu yükselttim sadece biraz kusmaya karşı okadar