Evet 2 hafta sonra 27 aylık olacak oğlumdaki güncellemelerden bahsedeceğim.
Yaşıtı olanlarla sohbet edebiliriz ☺
1.Artık günde 3 kez dişlerini kendisi fırçalıyor.
Ve bana fırçalamak istediğini kendisi söylüyor.
Yemekten önce ve sonra ellerini yıkaması gerektiğini öğrendi ve bunu kendisi yapabiliyor.
Bana şakalar yapmaya başladı. Ya da benim taklidimi yapıp beni kızdırınca hoşuna gidiyor gülme krizlerine giriyor😁
4.Sınırları kendisi belirliyor. Bir şeyi yapmamasını istediğimde neden diye soruyor. Ve mantıklı bulduğunda ancak yapmıyor.
5.Artık doktordan korkmuyor. Hasta olduğunda ya da öksürdüğünde doktora gitmemiz gerektiğini söylüyor.
6.Yemekle arası hep iyiydi ama bu ara iştahsızlığı var. Hastalığına veriyorum ve zorlamıyorum.
7.Eskisi gibi çizgi film izlemek istemiyor. Kendi kendine bıraktı. Devamlı lego oynamak ve parmak boya yapmak istiyor 😊
8.Konuşmada zaten sıkıntımız yoktu. Ama artık duygularını ifade edebiliyor. Üzgün olduğunu, kızgın olduğunu ya da karşısındaki kişinin üzgün söyleyebiliyor ve nedenini öğrenmek istiyor.
9.Kahvelerimi o yapıyor 😁 Kahvesini sütünü vs o koyuyor. Oğlum yüzünden şekerli içmeye başladım 😂
10.Cümle tamamlamaca oynuyoruz sık sık. Benim cümlelerimi tamamlıyor.
Anne seni dediğimde çoook seviyor.
Ya da dikkat et düşme dediğimde anne tutaaaar diyor😁
11.Bana sarılıp öpücük vererek bir şeyleri yaptırtmaya çalışıyor. 😂
12.Üzgün olduğumda bu onu çok huzursuz ediyor ve hemen “Gül annesi” diyor ben gülene kadar bırakmıyor 🥰
12.Tuvalet eğitimi meselesi tamamen halloldu.
13.Kendi kıyafetlerini kendi giymek istiyor artık
Ya da kendi seçmek istiyor. 😁