Buket57 okyanusunkalbi sidefer kullanıyorduk,7.ayda kan tahlili yapıldı ve doktorumuz kan ilacını keselim kan değerleri güzel dedi. Şu an 8 aylık,aslında 1 yaşa kadar kullanılıyor diye duymuştum ama bilmiyorum ki🫠
Htckbra0716 Hayymoomm bende sidefer kullanıyorum ama doktorum kilo başı 2 damla söyledi eczanede aynı şekilde. Şuan 7 kilo 14 damla veriyorum
Hayymoomm Htckbra0716 bende biyerde görmüştüm etkisi diğerlerine göre azmış sanırım ama kan değeri ile de alakalı olabilir belki sizde kansızlık vardır bize takviye olarak vermişti yada bana yanlış bilgi verildi her yerde de kilo başına 1 damla diyor