Bizde 3. Aydayız nimenrix ve bexsore yapılıyor nimenrix e 1330 verdik gecem hafta bexsore yarın olacak geçen hafta 1670 tl idi 2092 olmuş 🤦🏻♀️Ayın 25 inde zam gelmiş
3 ay nimenrix +bexsore
5 ay nimenrix + bexsore
14 ay nimenrix
15 ay bexsore dedi bizim dr çok pahalı aşılar valla bir de extra 3-5 aylarda rota aşısı var 10 binden fazla para gitt bizim ikiz olduğumuz içim