feyzas mrb kuzenim 5 cocuk doğurdu hepsindede fosur fosur içti sonuncular 3 üz oldu hatta hamileykende doğumdan sonrada hiç ara vermedi bebekler bide prematüreydi ona rağmen içti yani şimdi 10 yaşındalar karı koca anane evde herkes içiyor yanlarında ama birşeyleri yok maşallah benim ablamda 3 cocuğu var ilk cocukta içmedi ama diğerlerinde hamileyken içti doğumdan sonrada 3-4 ay içmedi sonra dayanamadı baya içiyor içtikten sonra öyle diş fırçalama vs de yok kuzenlerimde hep aynı içip direk emzirirlerdi bende 20 senelik içiciyim ama kızıma hamile olduğumu öğrenmeden bulantım başlamştı tiksindim ve 2 yaşına kadar emzirme bitene kadar ağzıma sürmedim memeden kesince başlamştm ondada dışarda içerdim sonra üstümü değişip dişimi fırçalardım şimdi ikinciyi doğurdum bundada hamileliğimz 2. Ayına kadar içtim bıraktım şuan 2 aylığız ve 16 gün yoğun bakımda yattı piskolojim cok bozuldu çok içmek istedi canımm halada cok istiyor ama zorluyorum kendimi bakalım be kadar dayanıcam :) benimki sıkıntılı bi bebek olmasaydı belki 1-2 tane içerdim ama solunum sıkıntımız var o yüzden içmemem lazım sende fazla düşünme derim herşey olcağına varır canın cok istiyorsa iç güzelce temizlen bişe olmaz allahın izniyle