Amineduru23 kusmanın çeşitli sebepleri oluyor, öncelikle doktorunuzla bu sebebi bulun. Benim bebeğimin süt alerjisi var mesela, her emmeden sonra az da olsa kusardı. Kilo alımı da aylık sınırların en altındaydı hep. Sebebi alerjiymiş. He bi bakıma minyon da bi bebek benimki ama çok iyi emmesine rağmen kilo alımı hem az oldu. Şimdi ek gıda da yiyor ama çok kilo almıyor.
Bu arada sizinkinin kilosu gayet iyi, daha ne olcak zaten maşallah