Hamileyken şans eseri safra kesemde taş olduğunu öğrenmiştim. Doğum yapalı 5 ay oldu ve bunun için dr gittim taşlarımın küçük olduğu içim kanala düşme ve sarılık yapma ihtimaline karşılık ameliyat olmam gerektiği söylendi safra kesemi aldırmam gerekiyormuş daha önce yaşamış olan ya da istanbul/avrupa yakası taraflarında bundan dolayı ameliyat olupta memnun kaldığınız hastane veya dr önerisi yapan olursa çok memnun olurum (sezeryan doğum sonrası ameliyat fobi oldu çok korkuyorum)