Songulpoyraz Merhabalaar 🙋♀️ 2 buçuk yaşında oğlum var ve aşıeı iştahsız 13 kilo ne sabah kahvaltısı var ne çğlen ne akşam tüm gün inat ediyor aÇ kalıyor varmı benim gibi durum yaşayan anneler neler yapıyorsunuz neler veriyorsunuz🥺
tubasd Songulpoyraz aç kalmiyordur o biseyler yiyordur mutlaka yapmadığı kahvaltının yerine vereceğiniz birşeyin garantisi vardır onun kafasında ona goveniyordur
Songulpoyraz tubasd evet genelde meyve çok seviyor sabahları kalkar kalmaz dolaptan kendisi alıp mandalına vs yiyor ama yemek yedirmiyorum
tubasd Songulpoyraz meyvenin sekeride yüksek açlık hissetmiyordur meyve vermeyin pankek tarzı şeyler yapabilirsiniz eline alıp yemeklik şeyleri seviyor genelde çocuklar mesela akıtma tarzida yapabilirsiniz içine peynir koyun 1 yumurtayla yapın sürü çok eklemeyinki çok miktarda olmasın böylelikle hem yumurtanın hepsini yemiş olur