2 yasnda aniden bigün capaklanma vardı gözünü kapatacak sekilde tek gözdeydi.
Gün boyu yasardı o gözü ateside cıkınca dr götürdük
Damla verdi. Gecmisti smdi yine gözlerinde capaklanma oluyor. Ozaman ateste olması ilginc gelmisti… Bu sfer sukur yok ates Birdaha götürcem ama bu capaklanma lar neden olabilir ki gözde.
Aniden cıktı meydana. Yasayan varmı acaba
Cevaplayanlara tesekkür ederim 🌺