cansu3545 ay bende yaşamıştım lohusayken, çok kötü olmuştum . Tek taraf baya sertti ve ağrıyordu agrir korkusuyla vermedim bi süre, baya birikmişti emzirdim zorlanarak ağrıyordu çünkü. Emzirdikten bi süre sonra titreme nöbetleri başladı ter boşandı atesim vardı, gün boyu titredim ayakta duracak halim kalmadı o gün, 2 gün o şekilde dermansız kaldım bilmiyordum o süreçte ne olduğunu.