Merhabalar benimde size bir sorum olacaktı benim bebeğim prematüre ve düzeltilmiş 5 aylık doktorun tavsiyesi üzerine ek gıdaya geçtik ama daha geçmeden yanaklarda egzama tarzı kızarıklıklar mukuslu kaka ve kan gördüm bı kaç kez ve sadece mama ile besleniyor alerji diyebilir miyim buna daha öncede sadece mama ile beslendi o zaman neden çıkmadı bu sorunlar ve huysuz değil mamasını gayet güzel içiyor acaba detarjan felan ondan olablrmi