Arkadaşlar benim oğlan bozuk herhalde, yarabbülalemin neden uyumuyor. Geceden beri bölük pörçük uyuyor, asla derin uykuya dalmıyor. Karnı tok, altı temiz, gazınıda çıkarıyor ama uyumuyor bu normal mi. Toplasan 3 saat uyumamıştır geceden bu yana. Normal mi bu durum. Artık gözleri kızardı. Kendi selametim için uyku tavsiyeleri alabilirim. Dua açtım, pış pışladım memede dahi uyumuyor. Ten tene temas yapacağım ama üzerini çıkardığım an gazlanıyor, evin için 25 derece ama yinede huzursuz oluyor üstünü açtığım an