Arelmom33 yagmure17 ben yaptm carsamba gunj ocal aynin 27sde yine çağırdı hemşire hatta emziriyorum dedim
Arelmom33 tosbiksmoms evet aciyormus hatta bi arkadaşda yapti sirf aciyor diye vazgecti bidaha yaptirmadi
Arelmom33 nescafebagimlisi tabi tabii sadece ayağın uyuşuyor zaten adetim 3.gunu gittim 4 .gunu adetim tamamen kesildi hatta dun banyo yaptim bu aksam denicez bakalım allahin taktirdi
Nacafa Arelmom33 bir doktora gidin bahsettiğiniz normal değil. Ben 2 yıla yakındır kullanıyorum bir defa bile bacağım uyuşmadı
nescafebagimlisi adetliyken mi yapılıyor benim de 2. günüm genellikle 3. gün akşam yada 4 . gün sabah bitiyor